Дигитален Маркетинг

Дигитален Маркетинг

От обща гледна точка маркетингът е практика за идентифициране и задоволяване на нуждите на клиентите. Това е особено важна задача в контекста на бизнеса, тъй като успешните маркетингови усилия могат да привлекат много нови клиенти. Традиционният маркетингов цикъл включва анализ на пазарната ориентация, продуктовото разнообразие и бизнес средата. Въпреки че маркетингът има дълбоки корени в бизнес историята и културата, дигиталният маркетинг е сравнително нова практика.

Дигиталният маркетинг се отнася до реклама, доставяна чрез канали в интернет като търсачки, уеб сайтове, социални медии, имейл и мобилни приложения. Това е съвременен метод, чрез който компаниите рекламират и популяризират своите стоки, услуги и марки, използвайки тези онлайн медийни канали. В наши дни потребителите все по-силно разчитат на интернет за намиране, изследване и сравняване на продукти и цени.

Маркетинговите проучвания установяват, че:

  • 48% от потребителите започват своето търсене от интернет търсачките (като Goolge);
  • 33% търсят уеб сайтове на популярни марки;
  • 26% използват мобилни приложения.

Докато съвременният дигитален маркетинг е огромна система от канали, към които търговците просто трябва да се присъединят, рекламирането онлайн е много по-сложно от самите каналите. За да постигнат истинския потенциал, маркетолозите изследват различните канали и изграждат стратегии, които оказват влияние чрез ангажиращо съдържание.

Ангажиращият маркетинг е методът за формиране на смислени взаимодействия с потенциални клиенти въз основа на данните, които се събират с течение на времето. Ангажирайки клиентите в дигиталния пейзаж, се изгражда осведоменост за марката и се поставя бизнеса на преден план, което ги предизвиква да купят.

Чрез прилагане на многоканална дигитална маркетингова стратегия, маркетолозите могат да събират ценна информация за поведението на целевата аудитория. Заедно с това те разкриват нови методи за ангажиране на клиентите.

Що се отнася до бъдещето на дигиталния маркетинг, можем да очакваме непрекъснато увеличаване на разнообразието от електронни устройства, достъпни за потребителите. Социалните медии ще стават все по-значими в B2B пространството, видео съдържанието ще бъде усъвършенствано за целите на оптимизацията на търсачките (SEO), а имейл маркетингът ще стане още по-персонализиран.

Защо да изберете дигитален маркетинг от bERS?

Изберете подкрепата, от която се нуждаете, независимо дали само от съвет или пълно прилагане на специфичните практики. Възползвайте се от експертизата и способностите на bERS в областта на дигиталния маркетинг.

Ние ще изградим маркетингова стратегия, изцяло съобразена с ествествето и целите на вашия бизнес. Ще ви помогнем да опознаете аудиторията си, да съберете важни данни за нея, да изпъкнете пред конкурентите и да привлечете нови клиенти.

Услугите за дигитален маркетинг от bERS включват:

  • Опознаване на аудиторията. Потребителите, които активно прекарват времето си онлайн, може да не се държат по начина, по който очаквате. Ние ще изследваме поведението на целевата група, до която искате вашите продукти и услуги да достигнат. Ще “настроим” бизнеса ви според интересите на клиента, като по този начим изграждаме доверие, което да ви отличи от конкуренцията.
  • По-добро класиране в Google и търсачките (SEO). Ние притежаваме опит и познание в SEO практиката. В допълнение към подобряването на класирането в търсачките, SEO оптимизацията ще предостави висококачествено, ценно съдържание, което вашите потенциални клиенти искат. Чрез използване на правилните похвати ще ви класираме на по-предна позиция в Google.
  • Маркетингова стратегия за социални медии. bERS ще състави за вас органична или платена стратегия за дигитален маркетинг в социалните мрежи, или комбинация от двете. Въпреки че социалните медии са отлични за популяризиране на бранда, те също могат да бъдат полезен канал за дигитална маркетингова реклама. Ние ще увеличим въздействието на рекламите ви и ще направим така, че да достигат до повече хора, чрез изграждане на подходяща маркетингова стратегия.
  • Ефективно разпространение на вашата реклама. Вашите бъдещи клиенти не са събрани само в един канал, в очакване на реклами. Ние знаем това и насочваме усилия към внедряване във всички възможни канали, за да ангажираме клиентите там, където са. Всяка социална мрежа и канал включва аудитория с различни очаквания. bERS постига ефективно разпространение на вашата реклама, като използва подходящ тон, изображения, оферти и дори час на публикуване, за да въздейства върху целевата група.

Елементи на дигиталния маркетинг

Дигиталният маркетинг е изграден от множество различни елементи, до които различни потребители имат досег ежедневно. Ние добре познаваме и се възползваме по максимален начин от всеки един от тях.

Като се има предвид това, bERS използва всички методи за дигитален маркетинг, включително:

  • Оптимизация за търсачки (SEO) – ние предлагаме SEO практики за подобряване на класирането в основните търсачки, чрез органични методи за увеличаване на онлайн трафика.
  • Маркетинг за търсачки (SEM) – ние използваме платени методи, за да увеличим видимостта на уеб сайта в търсачките.
  • Маркетинг в социални медии (SMM) – тази наша практика използва канали за социални медии, за популяризиране на бранда, както и неговите продукти или услуги.
  • Имейл маркетинг – изпращаме промоционално съдържание директно до потенциални клиенти по имейл.
  • Родна реклама – публикуваме ваше съдържание на чужд уебсайт (известно е като спонсорирано съдържание).


дигитален маркетинг от екипът на бЕРС

За повече информация свържете с нас за бърза оферта.